Salam Ramadhan Al Mubarak

Ramadhan menjelma lagi. bulan yang penuh keberkatan, spt juga org lain, ummi harap ummi dapat ambil peluang utk menambah pahala amalan sepanjang ramadhan kali ini. 

Hari ni dh ramadhan ke 3. pejam celik sekejap je rasa masa berlalu. akhir zaman mungkin. so far kakak dan dekna takde masalah nk berpuasa. cuma semalam dekna letih sgt sampai tak larat nk berbuka. mcm2 perangai anak2 nih. so ummi bawa air dan tembikai pd dekna, suap, dh ada tenaga baru dekna jamah nasik sama2 ngan keluarga. 

ummi tak sempat snap lauk berbuka puasa keluarga kita.
1 ramadhan - nasi kerabu
2 ramadhan - sambal sotong, masak lemak taugeh + tauhu, ikan bakar talapia merah

semua tok masak. hehehe..sayang mak! 

hari ni tok nk masak nasik beriani. suka lah kakak. semalam dh request ayam. tak boring ke kakak hari2 makan ayam je..tapi badan kakak maintain kurus. isskkk..kalo ummi jadi mcm kakak kan best!

esok ummi update pic nasi beriani tok. iskkk..tengahari dh sebut2 pasal makan...terliur pulak ummi. 



Comments

Popular posts from this blog

Terima kasih Allah

Makan2 siput @ hutan lipur bkt panchor

MC Darwisya Farhana 15-16 Feb 2012