Posts

Showing posts from September, 2012

Musim demam

Image
hari ni dah 25 syawal...masih dlm mood raya. tadi baru je ummi pegi jamuan raya kt tmpt keje ummi. Jumaat ni pun ada jamuan raya peringkat psp. waa..makan...makan..makan. nikmatnya hidup kita di bumi bertuah ni..alhamdulillah. entry ummi kali ni tak berapa best tajuknya..musim demam. 2 hari lepas, ummi balik keje baru tahu dekna demam. sian dekna dh 2 hari demam belum kebah lagi. ptg semalam ummi bwk jumpa dr. mcm biasa mmg susah ank ummi nk makan ubat. tapi kena jugakkk makan kalo nk sihat kan dekna? bangun tido pagi tadi kakak pulak demam. emmm...berjangkit dh nih. demam penyakit berjangkit ke? sian kakak..dhla kurus, makin kurus la pasni. tdi ummi kol tok, kakak still demam. badan kakak panas kuat. tok tak putus2 jelum kakak.
ms kakak kecik dulu, ummi paling risau kalau kakak demam. kakak pernah kena 'tarik' ms demam panas. umo kakak 2 thn setengah. ms tu kita di kelantan, baru sampai umh tokma pukul 11 mlm sebab kita bertolak dh lewat, pkl 5 ptg dr btwth. sebelum tido ma…