Makan2 siput @ hutan lipur bkt panchor

Salam 13 ramadhan...waaa...dh dekat setengah bulan kita berpuasa kan? sekejap sungguh masa berlalu sekarang nih. semalam dh masuk bulan ogos. rasa mcm baru masuk je bulan januari. tengok2 dh nak dekat hujung tahun..huhuhu.

malam tadi ayah ngan ummi dating berdua..hehehe. anak2 sume dh titon, ayah ajak ummi makan siput kt hutan lipur bukit panchor. ayah dh pernah makan kt situ dgn geng2 dia, ummi belum lagi. pasnih ummi nk angkut semua pulak gi makan siput kat sana. kalau tanya ummi yg makan serba serbi nih, mmg sedapla siput dan kuah kacang kat kedai tuh. kat kedai tu ada pelbagai menu, so sapa yg tak makan siput boleh makan menu lain mcm cucuq udang, ketam, udang goreng, laksa...adusss..sedapnya! :)

tempat parking luas

pilih siput pastu timbang
ini menu kami semalam: kepah, siput duri dan siput sudu
menu tambahan cucur udang
isi siput sudu yg besar dan sedap








Comments

Popular posts from this blog

Terima kasih Allah